Friday, December 7, 2018

Berkahwin Selama 2 Tahun - Upiak Akui Masih 'Perawan'

aduq terpercaya
Penyanyi yang popular menerusi lagu 'Tak Tun Tuang', Upiak Silvia menciptakan pendedahan bahawa dirinya itu masih 'perawan' walaupun berkahwin selama dua tahun sebelum bercerai selepas ditipu oleh bekas suaminya itu.





Pendedahkan tersebut dibentuk Upiak yang turut bercerita kisah hidupnya agak tragis menerusi sebuah agenda popular di Indonesia, baru-baru ini,

Menurut Upiak, walaupun pernah berkahwin selama dua tahun setengah, beliau mengakui tidak pernah melaksanakan korelasi intim bersama bekas suami.

"Karena, dua setengah tahun menikah, saya masih dapat menjaga itu (kehormatan)," dedahnya yang berasal dari Bukit Tinggi, Padang, Sumatera Barat, Indonesia itu bercerai .

Klik untuk gambar besar


Upiak memberitahu, selama berkahwin suaminya tidak pernah berbagi dirinya rasa ghairah dan mungkin juga belum masanya lagi.

"Sebetulnya mungkin, kerana Tuhan belum mengizinkan saya. Dan, lagi-lagi perempuan itu bergantung pada lelaki, berikan mood yang manis dulu, mungkin gres boleh meluluhkan perempuan," katanya.

Upiak bakal menciptakan kemunculan kembali di Anugerah MeleTop Era (AME 2018) selepas agak usang menyepi.

Selain Upiak, nama-nama popular yang bakal menciptakan persembahan pada malam kemuncak kelak termasuklah Awie dan Mus May, Mas Idayu, Ernie Zakri dan Syamel, Hael Husaini, Haqiem Rusly, serta Xpose Band.












www.myartis.com / Sumber: Hangat.com


         ________________________

 Upiak Silvia menciptakan pendedahan bahawa dirinya itu masih  BERKAHWIN SELAMA 2 TAHUN - UPIAK AKUI MASIH 'PERAWAN'

No comments:

Post a Comment