Thursday, December 20, 2018

Rindu Berlakon - Fathia Kritik Stesen Tv Tersohor?

domino kiu kiu
Pelakon Fathia Latiff menerusi laman Twitternya telah meluahkan rasa rindu untuk berlakon selepas tidak mendapatkan ajuan lakonan semenjak kontroversi tarian ghairah di 'Bigo Live' dengan pelakon Natasha Elyzza.





Kontroversi hangat tersebut menjadikan pelakon drama bersiri 'Ariana Rose' itu dikecam jago oleh netizen.

Susulan kontroversi itu juga, Natasha telah enam bulan tidak mendapatkan sebarang ajuan lakonan sehingga merayu untuk diberikan peluang terakhir bagi menceburi bidang lakonan semula.

Tweet itu menjadikan netizen mempersoalkan sama ada benar pelakon yang bakal mengeluarkan single tidak usang lagi itu sudah tidak mendapatkan ajuan berlakon.

Fathia seterusnya mengkritik sebuah stesen televisyen tersohor, menyatakan beliau tidak dongeng digam oleh stesen tersebut.

Klik untk gambar besar


Dia turut mendakwa dilayan menyerupai sampah oleh krew belakang pentas Sepahtu Reunion dalam satu kes viral yang menjadikan kemunculannya di rancangan itu digantikan oleh pelakon Siti Elizad.

Fathia sebelum ini pernah menciptakan kenyataan meminta semoga dirinya tidak dikaitkan lagi dengan kontroversi 'Bigo Live'.

Dalam masa sama, pelakon berusia 30 tahu itu turut mengakui ianya satu kesilapan dan meminta mereka yang masih menyimpan video rakaman siaran pribadi tersebut untuk memadam rakaman tersebut.

Malah, walaupun pernah rapat, Fathia dan Natasha dikatakan tidak lagi berhubung antara satu sama lain semenjak kontroversi tersebut.








www.myartis.com / Sumber: Beautifulnara


         ________________________

 Pelakon Fathia Latiff menerusi laman Twitternya telah meluahkan rasa rindu untuk berlakon RINDU BERLAKON - FATHIA KRITIK STESEN TV TERSOHOR?

No comments:

Post a Comment