Saturday, December 8, 2018

Isu Fathia 'Petik' Nama: Apa Motif & Niat Dia' - Sufian

bandarqq terpercaya
Semua mengetahui mengenai pelakon Fathia Latiff yang menukar lirik lagu Sufian Suhaimi, 'Di Matamu' dengan mengaitkan nama bekas tunangnya, Elfira Loy di laman Twitternya baru-baru ini.





Sufian, 26, saat diminta mengulas berkenaan isu itu berkata, beliau tidak tahu apa tujuan dan niat sebenar tindakan aktres tersebut namun berharap ia tidak ada kena mengena dengan hal peribadinya.

"Saya ada tengok muzik video lagu balas Di Matamu nyanyian semula Fathia yang dah diubah lirik. Bagi saya, tak ada duduk perkara untuk beliau nak ubah lirik lagu tersebut.

"Tapi apa motif dan niat beliau 'memetik' (mengaitkan) nama individu tersebut, aku tak tahu. Tak ada isu pun serpihan itu.

Klik untuk gambar besar


"Tapi aku berharap ia tidak ada kena mengena dengan hal peribadi saya," katanya yang enggan memanjangkan isu mengenai pelakon drama bersiri 'Ariana Rose' itu

Bagaimanapun, Fathia dalam kenyataan pada Isnin lalu, memberitahu yang beliau tiada niat hendak mengambil kesempatan atas dongeng putus tunang pasangan berkenaan.

Dalam perkembangan lain penyanyi yang mula popular menerusi lagi 'Terakhir' ini meluahkan rasa teruja bakal menciptakan persembahan pertama di Istana Budaya sempena Malaysia Floor Pattern Sport Dance Competitions 2018.



"Sejujurnya memang aku agak gementar alasannya yaitu ini kali pertama sanggup beraksi di Istana Budaya. Walaupun bukan di pentas yang besar tapi ia cukup bermakna bagi aku seorang penyanyi.

"Saya gres dua tahun dalam industri tapi sanggup berpeluang untuk menciptakan persembahan di lokasi yang berprestij ini. Insya-Allah aku akan tampil dengan sesuatu persembahan yang berbeza pada malam itu nanti," ujarnya.

Selain Sufian, malam separuh simpulan Malaysia Floor Pattern Sport Dance Competitions 2018 (MFPSDC2018) ini bakal dimeriahkan dengan persembahan daripada Syamel, Erni Zakri dan As̢۪ad Motawh.

Pertandingan yang berkonsepkan keindahan dan kreativiti tarian joget serta zapin itu akan diadakan pada 8 Mei sampai 12 Mei depan.


www.myartis.com / Sumber: mStar


         ________________________

 Semua mengetahui mengenai pelakon Fathia Latiff yang menukar lirik lagu Sufian Suhaimi ISU FATHIA 'PETIK' NAMA: APA MOTIF & NIAT DIA' - SUFIAN

No comments:

Post a Comment