Thursday, December 13, 2018

Tempah Hotel Untuk Bibik Sakit Tb - Eina Azman Dipuji

download gratis
Masihkah anda ingat lagi informasi seorang Datin yang dikenakan eksekusi penjara selama lapan tahun atas kesalahan mendera pembantu rumahnya sehingga mendatangkan kecederaan yang teruk.





Berita tersebut menjadi hangat dan semenjak daripada kes viral itu, ada masyarakat yang memandang negatif bahawa golongan kaya raya ini menimbulkan pembantu mirip hamba abdi mereka.

Namun, tidak semua golongan kaya begitu kerana sebagai pola pelakon Datin Paduka Eina Azman yang mesra dengan pembantu rumahnya dan melayan mereka dengan baik mirip keluarga sendiri.

Selain anak kembar sepasangnya, Eina turut sering memuatnaik video pembantu rumahnya menerusi laman Instagram miliknya.

Klik untuk gambar besar


Baru-baru ini, Eina memuatnaik videonya bertemu dengan pembantu rumahnya yang dikenali sebagai Bik Poji selepas dua bulan tidak berjumpa.

Menerusi video tersebut, Eina dilihat memeluk dekat pembantu rumahnya yang kembali bertugas selepas berehat selama 2 bulan akhir serangan penyakit TB.

Namun apa yang menarik perhatian netizen yaitu Eina dan suami mampu menempah hotel selama 60 hari buat pembantu rumahnya untuk berehat kerana mengikut saranan doktor bimbang penyakit itu akan berjangkit dengan anak kembarnya.



Tindakan Eina yang memeluk dekat dan melepaskan rasa rindunya terhadap pembantu rumah itu juga membuatan netizen memuji betapa baiknya hati ia sebagai seorang majikan.

Rata-rata netizen juga mendoakan biar Eina dan suami diberkati Allah SWT dan dilimpahkan dengan rezeki serta kebahagiaan yang berpanjangan.

Sememangnya Eina boleh dijadikan pola buat majikan lain di luar sana. Kata orang kalau kita berbuat baik sesama insan niscaya kita akan dibalas dengan kebaikan juga.














ATAU KLIK DISINI UNTUK TONTON VIDEO


www.myartis.com / Sumber: Beautifulnara


         ________________________

 Masihkah anda ingat lagi informasi seorang Datin yang dikenakan eksekusi penjara selama lapan TEMPAH HOTEL UNTUK BIBIK SAKIT TB - EINA AZMAN DIPUJI

No comments:

Post a Comment