Wednesday, January 9, 2019

Bob Lokman: Mohon Hembuskan Saya Ke Syurga Dengan Doamu

daftar poker online
Menerusi laman Facebook miliknya baru-baru ini, pelakon dan penulis lirik yang pernah popular dengan lagu 'Isabella', Bob Lokman telah meninggalkan coretan sayu yang menyentuh hati.





Dalam perkongsian itu, Bob memaklumkan keadaan kesihatannya semakin merosot dan memohon doa daripada peminatnya.

"Aku jumpa doktor lagi hari ini, rutin seorang tua. Selepas segala kegembiraan dan kesedapan saya lalui, standard sudah berubah. Selera makan dan ghairah kehidupan sudah menurun hingga ke peringkat menunggu," tulisnya.

Bob atau nama bahwasanya Mohd Hakim Lokman, 54, turut mengucapkan terima kasih kepada pihak yang membantunya selama ini.

Klik untuk gambar besar


"Hari ini kamu semua tiba kembali dalam realiti dan kenangan dan saya mula mengerti bahawa hubungan kita tidak hanya hingga sini, cuma mungkin saya yang akan mendahului dengan faktor yang saya miliki.

"Sahabat, terima kasih atas segala bantu dan saya membalas dengan mohon hembuskan saya ke syurga dan doamu jikalau nama ku gugur dahulu di Lauhul Mahfuz," tambah Bob.

Pesanan Bob itu menerima perhatian daripada pengikutnya yang mendoakannya segera sembuh dan sihat.






www.myartis.com / Sumber: Astro Gempak


         ________________________

 pelakon dan penulis lirik yang pernah popular dengan lagu  BOB LOKMAN: MOHON HEMBUSKAN AKU KE SYURGA DENGAN DOAMU

No comments:

Post a Comment