Saturday, January 5, 2019

Foto Bersama Izreen - Jurusolek Pula Terima 'Habuan'

agen poker
Jurusolek yang dikenali dengan nama Naomi Larra telah mendapatkan tempias kecaman dan hinaan netizen selepas memuatnaik foto bersama pelakon Izreen Azminda di laman sosial Instagram.





Sebelum ini, Sheila Rusly turut mengalami nasib serupa kerana perkongsian gambarnya dengan Izreen selepas perempuan kontroversi itu menutup sementara akaun Instagram miliknya.

Naomi, 33, berkata, beliau terkejut apabila ruangan komen pada gambar tersebut dihujani dengan pelbagai kritikan dan kecaman menyelar tindakannya bergambar dengan aktres tersebut.

"Saya terkejut apabila mendapatkan banyak komen berbentuk kecaman daripada netizen yang marahkan saya dan Izreen.

Klik untuk gambar besar


"Pelik pula apabila saya turut dikecam sedangkan itu hanyalah sekadar perkongsian hasil kerja saya sebagai seorang jurusolek.

"Gambar itu dirakam selepas saya menyolek Izreen untuk rancangan masakan 'Ketuk-Ketuk Ramadan' yang menjalani penggambaran di sebuah pasar raya di Perlis, baru-baru ini.

"Ia menjadi tular apabila ada beberapa blog hiburan menulis mengenai foto saya bersama Izreen itu dan bermula daripada situlah ramai netizen menyerang Instagram peribadi saya iaitu @naomilarra," katanya yang sekadar berkongsi hasil kerjayanya sebagai seorang jurusolek.

Dalam pada itu, Naomi turut meluahkan perasaan terkilan dengan perilaku sesetengah individu yang terlalu gampang menjatuhkan aturan kepada orang lain.



Malah, beliau turut kecewa dengan tindakan pengguna laman sosial yang tidak berhemah semasa meninggalkan komen dan menyebabkan medium tersebut sebagai daerah untuk melepaskan amarah.

"Sejujurnya, saya rasa duka apabila membaca komen-komen negatif itu, lebih-lebih lagi ia dituturkan oleh orang Melayu kita dan rata-rata mereka masih muda. Bukan Izreen sahaja dikecam, malah saya turut menjadi mangsa hinaan.

"Orang kata berdiam itu lebih baik kerana kita sendiri pun tak tahu apa bergotong-royong yang berlaku disebalik gosip ini dan jika nak bagi nasihat gunakanlah bahasa yang sopan," ujarnya.

Bercakap mengenai pertemuannya dengan Izreen pada petang itu, Naomi mendedahkan pelakon drama 'Bukan Wanita Sempurna' itu menitiskan air mata dikala bercerita kontroversi tersebut.



Tambah Naomi, sehabis hampir lima tahun mengenali Izreen, aktres tersebut seorang perempuan yang menyenangkan dan tidak pernah bercerita jelek mengenai orang lain.

"Semasa di belakang set, Izreen ada bercerita mengenai hal rumah tangganya sehinggakan beliau menangis, namun beliau masih professional kerana bisa tersenyum dan bergelak di hadapan kamera.

"Bagaimanapun, saya tak mahu ulas lanjut mengenai gosip ini kerana ia merupakan problem dalaman peribadi dan tidak cantik untuk bercakap lebih-lebih.

"Izreen seorang perempuan yang ceria, kelakar, baik hati dan tidak pernah menyakitkan hati orang lain. Semoga beliau hening menghadapi ujian hidup ini," ungkapnya yang sudah 13 tahun bergelar jurusolek artis.


www.myartis.com / Sumber: mStar


         ________________________

 Jurusolek yang dikenali dengan nama Naomi Larra telah mendapatkan tempias kecaman dan hinaan FOTO BERSAMA IZREEN - JURUSOLEK PULA TERIMA 'HABUAN'

No comments:

Post a Comment