Sunday, January 6, 2019

Fesyen 'Baju Belang' Neelofa Terima Kritikan

poker online
Jika sebelum ini pelakon dan pengacara Noor Neelofa dikecam kerana gosip pelancaran tudung di Zouk, terkini usahawan tersebut sekali lagi terima kritikan.





Kali ini, Neelofa dikritik berhubung fesyen yang digayakannya saat majlis pelancaran koleksi tudung terbarunya, Naelofar Hijab sempena Aidilfitri itu dan beliau telah menjadi bualan hangat.

Kata netizen, gaya itu kelihatan pelik walaupun Neelofa menggunakan seluar longgar dan pakaian itu dilihat menyerupai tidak sesuai dengan imejnya sebagai perempuan muslimah.

Klik untuk gambar besar


Bukan itu sahaja, malah ada juga yang samakan fesyen baju belang bersama topi dan turban Neelofa itu menyerupai tentera China dan banduan.

Ada juga peminat yang mengharapkan Neelofa berpakaian menyerupai dulu yang menggunakan tudung dengan tepat saat di awal berhijab.

Ini bukan kali pertama fesyen Neelofa dikritik netizen kerana setiap pakaian yang digayakan olehnya dilihat menyerupai tidak kena di mata netizen.














www.myartis.com / Sumber: Rotikaya


         ________________________

 Jika sebelum ini pelakon dan pengacara Noor Neelofa dikecam kerana gosip pelancaran tudung  FESYEN 'BAJU BELANG' NEELOFA TERIMA KRITIKAN

No comments:

Post a Comment