Thursday, January 10, 2019

Sebab Hati Tulus & Jujur - Ifa Nafi Bedah, Sedut Lemak

daftar ceme online
Tepis tuduhan melaksanakan pembedahan plastik atau memakai kaedah sedut lemak bagi mendapat wajah yang berseri dan runcing, penyanyi Ifa Raziah berkata yang beliau hanya melaksanakan rawatan wajah biasa menyerupai diamalkan perempuan lain





Selain dari itu, Ifa memberitahu beliau selalu juga bertemu pakar untuk mengatasi problem kulit sensitif yang dialaminya.

"Saya hanya melaksanakan rawatan kulit dan facial seminggu sekali sahaja. Selain itu, selalu juga berjumpa doktor kulit kerana ada problem kulit sensitif.

"Saya tidak cerita orang nak gelar aku 'sailormoon' ke apa-apa sekalipun, aku bersyukur kerana semakin elok dan sihat serta nampak muda bukan kerana aku buat pembedahan muka atau sedut lemak tapi disebabkan keikhlasan dan kejujuran hati," jelasnya.

Klik untuk gambar besar


Ifa berkata demikian saat diminta mengulas komen netizen terhadap foto-foto terbaharunya yang dikatakan semakin elok dan berwajah runcing.

Sementara itu, Ifa berkata, beliau turut mengamalkan gaya pemakanan yang sihat bagi mendapat bentuk tubuh yang sesuai serta kesihatan yang baik.

"Dulu aku suka berzumba tapi kini kekangan masa, jadi kena jaga pemakanan hari-hari. Paling penting kena minum air putih banyak. Saya juga tidak makan daging dan kuliner maritim kecuali ikan," tuturnya.



Bercakap ihwal komen-komen netizen di laman sosial, kata Ifa, ia yakni lumrah yang perlu dihadapi sebagai seorang selebriti. Katanya, sebagai insan biasa, beliau tidak sanggup memuaskan hati semua pihak.

"Saya tidak cantik, gemuk orang kutuk-kutuk, jikalau sudah elok dan kurus pun orang tak puas hati lantaran nampak runcing dan mulus.

"Pada aku mereka kurang kasih sayang, mungkin mereka tidak bisa untuk bervelanja lebih untuk kecantikan lantaran itu cemburu melihat orang lain," katanya.








www.myartis.com / Sumber: mStar


         ________________________

 Tepis tuduhan melaksanakan pembedahan plastik atau memakai kaedah sedut lemak bagi menda SEBAB HATI IKHLAS & JUJUR - IFA NAFI BEDAH, SEDUT LEMAK

No comments:

Post a Comment